Onze werkwijze

Al bij het eerste gesprek merkt u dat er ruim de tijd voor u genomen wordt en u staat dan ook niet binnen een half uur weer buiten zoals bij diverse banken. De adviseur inventariseert uw persoonlijke situatie aan de hand van een goed gesprek en informeert u over de mogelijkheden. Het is aan te raden om u voor te bereiden op het eerste gesprek. U doet dit door financiële gegevens mee te nemen die relevant zijn en uw vragen op papier te zetten zodat u ze niet vergeet. Binnen ons kantoor heeft u voor uw Hypotheek of Verzekeringen 1 vast aanspreekpunt die volledig op de hoogte is van uw financiële situatie.

Dit is uw voordeel! We weten meteen waar het om gaat als u of een geldverstrekker belt over uw dossier.
Wij nemen al het werk uit handen en verzorgen uw hypotheek met de hoogste prioriteit alsof het onze eigen hypotheek is. Vanaf het eerste gesprek tot ver na de handtekening bij de notaris. Geen verkooppraatjes maar eerlijk advies. Omdat wij volledig provisieloos werken zijn wij aantoonbaar voor u aan het werk en niet voor de geldverstrekker.
Uw belang staat altijd voorop.

Dit kunnen we natuurlijk mooi beloven maar u moet dit gewoon zelf ervaren en een afspraak met één van onze adviseurs maken.

Nadat we de hypotheek hebben geregeld, bent u nog niet van ons af. We houden de hypotheek met een geavanceerd systeem dagelijks in de gaten op verbeterpunten. Gaat de rente omlaag of komt het einde van de rentevaste periode in zicht? Is de waarde van het huis na een aantal jaren gestegen, dan kan de rente wellicht omlaag doordat het risico bij de bank afneemt. Wij houden deze zaken in de gaten en informeren u ruim op tijd. Er is geen bank die dit uit zichzelf doet! Wij gaan voor de klant en bouwen zo aan een betrouwbaar gevoel en een langdurige relatie. Om u een indruk te geven wat wij allemaal kunnen betekenen voor u en hoe wij werken staat in onze dienstenwijzer. Hierin staat wie we zijn, wat we doen en waar we geregistreerd staan. Maar ook hoe we worden beloond en of we productieverplichtingen hebben aan een maatschappij. U krijgt bij het eerste gesprek een exemplaar van ons uitgereikt. Wij hebben voor de overzichtelijkheid de dienstenwijzer gecombineerd met het dienstverleningsdocument. Hierin staat stap voor stap wat wij voor u doen en wat dit voor u gaat kosten.

Duidelijkheid vooraf zoals het hoort.

Meer in deze categorie:


Meer weten of persoonlijk advies?

Persoonsgegevens
 ,  Aanpassen?
Opzoeken adres gegevens mislukt Handmatig invoeren?
Vraag/opmerking

Schee Scheuller Hypotheken en Verzekeringen maakt gebruik van cookies op haar website Accepteren Meer informatie